joi, 30 iunie 2011

45 comentarii:

superb:X
il adooooor...:X

Esti interesant,mi-ar placea sa te cunosc.daniela c.

cel mai simpatic dintre concurenti,sper sa ramana cat mai mult in concurs...

tare tare sa ramana in finala vino la gl sa ne cunoastem

superbb:X cel mai tare:X

frumusel,dar imatur..inca...o femeie de calitate in viata lui ar face din el barbatul fatal...:)

pfiu..asta e o bunaciune ma.:x:x..nu-mi dezlipesc ochii de la el...si imi pare rau ca mi doresc sa nu castige:)))pt ca...poate am eu vreo sansa sa l intalnesc...mama lui de scafandru:X:X:x .. |arabela:*

arata super bn c mai si e super frumosssssss:x:x:x:-*

este cel mai frumos dintre concurenti
este mai scump de cat c.botezatu
as vrea ca sa castige el acest concurs
il iubesc , il ador
este o bunaciune de baiat
TE IUBESC ALIN
cu dragoste Mikela

e cel mai frumos. E deosebit:X:X:X:X:X::X

Eu cred ca in finala ramane el cu Andrei Jilavu...si de aici in colo nu mai stiu..poate ca nu-mi doresc sa castige pt ca nu-l merita Bianca.....e superbbbbb....doamneee ma uit la emisiune doar pt ellllll;x;x;x;x;x;x

E cel mai frumos dintre concurenti il ador ash vrea sa cishtige concursul Te iubesk Alin

it's my favourit dreams//te iubesccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc.dece nu stau in galati? esty cel mai frumos,destept si sexy baiat din burlacita

CEL MAI BUUUN :X:x Esti supeeer sexi si frumos..bafta in continuare :X te pup beibii

frumusel...dar ingamfat.Nu numai frumusetea conteaza...

cel mai frumos baiat!:X:X::X:X...:*:*:*:*As vrea sa castige concursul!

Deci.....mi.ar face mare placere sa ne cunoastem....esti un tip ok din punctul meu de vedere....iti urey succes si in caz ca Doamne fereste nu ti se va indeplinii dorinta nu te descuraja sunt multe fete pe care le poti iubii toata viata...pwpici ....adik TE PWPA Niki:*:*:*:*:*:x:x:x:x:x

cel mai frumos baiat....deci fara cuv e minunat,il ador....aseara l-am si visat...:P:P:P.....mah uit toata ziua la el...pe net....TE PUPA ANK SI TE IUBESTE...PUPIKI:*:*:*:*:*:*.....:x:x:x:x:x:x.....>:D<>:D<>:D<>:D<

cel mai simpatic baiat...:X:X:X:X:X:X:X....>:D<>:D<

TE IUBESK NEBUNULE CARE ESTI....TE TZUKA ANK....:X:X:X:X:X:X

pff deci esty bun rau..meriti sa castigi concursu..e proasta bianca daca nu te alege...esti preferatu meu..te pup si bafta in continuare:*:*Raluca

esti cel mai scumb dintre toti.te iubesc alin.esti o bomboana.te pup dulce

este cel mai frumos din tot concursul se potriveste cu bianca cel mai bine

esti frumos...o meriti pe bianca ..curaj

SPER sai cuceresti inima B..... iesti tare

esty suoerbb!!..dar bianca nu te meritaa:*:*

esti cel mai fffrumos baiat tu meriti sa ramai cu bianca

nu ne dai si noua contu tau de facebook alin?

vrei sa te casatoresti cu mine ?

Esti super sexy si destept!!!Transmiti mult sex appeal in jurul tau!Love u!

Cel mai bun,mai frumos si mai destept.Pacat ca Bianca a fost o mincinoasa si o penala versata!!!

Acest baiat este unu extraordinar chiar daca s-a aratat a fi unul putin mai dur asa..stiti voi!Eu unul imi venea sa plang cand s-a terminat emisiunea si as fi vrut sa fi fost prieten cu acest baiat care este unu exceptional...parerea mea!!!

sa nu uitam ca frumusetea e trecatoare....dar tu ai mai mult de atat!ma bucur ca nu ai castigat pentru ca ea nu era de tine...tu meriti mult mai mult!daca ai avut dezamagiri, inca nu e timpul pierdut, va veni si randul tau! ramai asa cum esti si nu te schimba pentru ceva care nu merita

este super dragut. Si eu tot pentru el m-am uitat la emisiune:))

te iubesc . esti supper]]]]]]]]] as vrea sa vorbim.

as vrea sa te cunosc ! te ador ,ir daca m-ai vedea te-ai indragosti de mine .

ai o gandire care m-a uimit si o privire care m-a cucerit.sa nu vb de zambetul tau care imi da fluturi in stomac.sper ca intr-o alta viata sa am ocazia sa te cunosc. te sarut si sper sa ai o viata frumoasa.

felicitari...ai fost misto...pacat ca nu ai bagat-o putin pe bianca la apa...sa-si mai revina:))))

super tare tipu` ;) :X like !

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More