joi, 28 iulie 2011

10 comentarii:

cind e onlineeeeeeeeeeeeeee?

Cel mai frumos episod! Am ras copios, sunt simpatici.
Daca ar fi sa fac un clasament pe cine as prefera sa vad in finala ar fi: 1. Adrian( instructorul de fitness), 2. Bogdan; 3. Alin ( scafandrul).
Catalin Botezatu nu ar trebui sa fie prezent in aceasta emisiune, mi se pare o prostie, aceasta demostreaza faptul ca intre cei doi nu a existat nimic deosebit sau "o mare iubire", nu cred ca Bianca s-a referit la el.

A lesinat, dar isi ridica singura capul...interesanta tehnica..dar e fain scenariul si interpretarea e buna ;)

Alte intrebari mai stie? in afara de 'ce-ti place la mine"? si altele de genul....

nu imi place bianca ii prefacuta

alin i cel mai dragutz:X:*

frumos galateanu nostruu bafta!!!!!!!!!!!!!!!

tot ce fac ei e doar k sa se uite lumea..........nu e nimic adevarat.scafandru mi se pare cel mai simpatic si domnu praz.......

mie i-mi place scafandru si hayr stylistul

Cine cinta pesa cind baietii se Intrec in kaiac pentru un premiu venit de la Burlacita....astept raspunsuri

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More