joi, 18 august 2011

3 comentarii:

se vede clar ca ii e foarte draga Bianca, nu atat pentru show cat pentru sufletul lui.
e suficient de matur, calm ,calculat, interesant, si mai ales zambaret in prezenta Biancai.probabil are si alte puncte forte ;)
mie imi place teribil de mult de el!!
numai bine !!
parca ar fi un film serial, ma uit cu mult drag la fiecare episod.

se potrivesc mult eu de as fii in locul biancai nu as refuza asa baiat ...in ziua de azi nu mai gasesti un baiat asa de matur cu bunul simt frumos ...foarte frumos arata bne e inalt e perfect ...eu il vad barbatu perfect care orice femeie si-ar dorii asa ceva langa ea...mai ales sa te simti bne alaturi de el si in siguranta...Bianca nu-l refuza ca ai sa regreti ...cand ma uit la eii doi ma pun mereu in locul Biancai ...mi-ar place sa ma priveasca si pe mne asa un barbat cu atata drag si dorinta de a o cunoaste..din pacate eu nu am norocul asta ...Imi pare tare bne ca este in concurs ADRIAN SI MIE UNA MIS FOARTE DRAGI SI BIANCA SI ANDRIAN...SPER SA TE ALEAGA SI SA FITI IMPREUNA! VA PUP TARE!

Bianca n-o sa fie niciodata cu niciunul dintre concurentii showului,sunt sigura de asta.chiar daca ea spune ca nu are nevoie de banii unui barbat(lucru pe care il cred cu tarie),niciodata n-o sa poata iesii undeva cu un barbat care nu e bine imnbracat,unul care nu-si permite sa o scoata la o masa intr-un restaurant de fite sau mai ales unul care sa nu o duca in excursii scumpe.Dupa parerea mea,oricat ti-ai dorii sa mearga o relatie asa,barbatul n-o sa accepte niciodata sa aiba mai putin bani decat tine sau sa fie intretinut.

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More