joi, 18 august 2011

27 comentarii:

stii ce ar trebui sa faci? sa-i alegi pe toti ca fiecare are ceva al sau care te atrage,nu? asa nu te mai plictisesti si tu de barbati...

ce dreaq faceti ma prostilor ? dc mai stati acolo ca imediat ce se termina emisiunea a si plecat si la lasat pe ultimul "(alesul)" cu buzitza umflata zgariata asta a noastra. nu ai ce face cu ea e o pitzipoanca. si se plictiseste foarte rpd. se comporta ca un copilas mic. cu toate ca tinde spre perfectiune eu nu asi incerca sa o cuceresc in nici un fel. bafta baieti. fie ca cel mai bun sa castige.dar nu pe bianca si foarte multa experienta

dak nu o castiga pe bianca, castiga premiul...asa k ....cred k e mai valoros premiu decat bianca....

nu mai stati acolo ea este cu criste am vazut-o cu el la cluj

Pe cat de mult am asteptat acest episod pe atat de mult am fost dezamagita de tot ceea ce am vazut.Am sperat inca din ep. 4 ca va exista ceva real intre bianca si alin dar ma bucur ca el si-a dat seama de falsitatea si caracterul ei de doi bani, pentru ea contand doar imaginea. Cum poti sa stai cu telefonul in mana tot timpul cand fiecare incerca sa te impresioneze cu ceva dar tu nu ai avut timp de nici un gest de-al baietilor oricat de mic ,incercand sa te impresioneze . Alin,iti doresc mult succes esti superb, mi-ai fost drag inca de la inceput EA nu merita un barbat ca tine.

ma fratilor ..bote asta o fi el ce o fi dar naspa se imbraca...sunteti de acord?pe deasupra m vb si in basini..pfff

mai baietiilor lasatio pe Bianca si cautativa una care nu este asa de pretentioasa.....ea vrea ca un barbat sa fie asa cum isi doreste ea dar ea de fapt nu prea o intereseaza ca sa fie asa cum isi doreste un barbat.....si sa manince ceva poate moare pe parcursul showului....

ce ma enerveaza adrian doamne... cica l-ar fi batut pe alin.. ahahaha

E o sclava fitzoasa care nu mai stie cum sa isi etaleze basinile !! Eu daca eram in locul lor incercam ca sa castig si dupa o dadeam dreaqu!! E vai de rasa ei ca daca o vad pe strada o scuip !! Sa isi mai lase din basinile alea ca deja pute !! THUMBS UP !!

ba Bianca lasao dreaq de vrajeala ca din astea fumam cand eram la gradinita hai bafta baieti cu toate ca premiul e mai important decat Bianca.....cat despre Adrian baiatu are foarte mult bun simt si cred ca si-a dat seama mai bine ca toti cine e Bianca si cred ca vrea sa ii dea o lectie ;)

preafacuta,mereu sa fie in centru atentiei,cretin cum zice ea (inteleigenta) nu ai 12312313618741844513136346235315135183485351823 in conutul tau nu o poti avea si atat....mi jena cand am vazut ce speranta au avut baietii astea...dar si respect pentru ce au zis in emisiunea asta si mutulica cel mai tupeisc :D

vb lu scafandru mai bine era oana zavoranu:p pt asta nu as depune nici cel mai mic efort

doamneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ce prost e claudiu nici nu stie sa se exprime ma mir cum de la tinut bibi pana in semifinala:)):))

mi-ai vazut bucile????=))=))

Ti-am vazut bucile dar acum plec la fetitze nebuneli :))))

alin este un dulce are mult bun simt si este prea domn pt. panarama asta.imi pare rau de toti pt. ca si-au facut sperante,fiindca sunt cu totii baieti buni,muncitori si cinstiti.insa pt. ea nu va conta niciodata asta,ci banii barbatilor.pacat ca in ziua de azi nu se mai apreciaza calitati precum sinceritatea si vrednicia,ci doar contul din banca

Vai Biencuţ.o ce si.au batut astia joc de tine [ jilavu , claudiu , alin shi intr.un fel aparte stefan :D ] bv mah baietzi "Jilavu the
best"

e o vaca imbecila cu operatii din cap pana-n picioare. se considera o printesa dar e o proasta ca pana la urma urmei toti au plecat de jos. ar trebui sa se gandeasca la toti baietii care au incercat sa o "satisfaca". panarama a uitat cand la din dragoste arata ca moartea!

As vrea sa castige Alin desi stiu ca nu poate exista nimic real intre cei doi atata timp cat EA nu se poate deslipii de fostii sau actualii ei iubiti sau prieteni .As vrea sa iti dau un sfat ALINE, daca imi permiti:nu e de tine,profita la maxim de distractie si cu siguranta fete care sa te aprecieze pentru ceea ce esti tu de fapt se gasesc in tara asta cu milioanele.Esti superb te-am simpatizat de la inceput, sotul meu la fel,am apreciat caracterul tau puternic dar in acelasi timp si sensibilitatea.Nici macar nu a apreciat efortul tau de ai arata ceea ce esti tu de fapt :un scafandru experimentat,realist care stie ce vrea de la viata.==== MULT SUCCES IN VIATA ===== ASTEPTAM VESTI DE LA TINE !!!!!!!!!!!!!

esti superb alineeeeeeeeeeeeeeeeee

iti sta mai bne cu alin sa fii si uh mai atenta cu ei k daca uh stai numai cu tel in mana si nici nu ii bagi in seama pai sar putea sa nu mai vrea nici unu sa te cun

alin ii cel mai tare
CUCERESTEI INIMA BURLACITEI

pentru anonimul(a)care afirma ca bote se imbraca naspa...sory gresesti ,el este de fapt sarea si piperul acestui show este stilat ,inteligant si ca el nu mai este un altul decat unul singur C.BOTEZATU!iar despre show o parere proasta pt ca aveau dreptate baietii cand au zis ca o burlacitza mai potrivita ar fi fost OANA ZAVORAN ,piperata,tupeista etc si iesea sigur cv mai bun ,in concluzie ...bianca dragutza,dupa ce ca nu ai nimika sub parul acela lung si...cica roscat inca esti in limba dupa catalin si plsz postati comentul acesta ...fiindca eu cred ca sunt mai multe persoane de acord cu mine etc etc etc :))=))):))

ALIN e cel mai tare shi merita sa castige ...adrian este un fraier total si este un golan

pacat de adi ca este un baiat bun ,dar nui nimic a castigat experienta iar fetele l-au vazut ,iar asta este cel mai important

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More