luni, 12 septembrie 2011

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu 13 septembrie 2011

Mireasa pt fiul meu Video 13 septembrie 2011, MPFM 13 septembrie, Mireasa pentru fiul meu 13.09.2011, Emisiunea mireasa pt fiul meu marti 13 septembrie, Mireasa pentru fiul meu video 13.09.2011, Mireasa pentru fiul meu emisiunea 13.09.2011

14:00 - Mireasa pentru fiul meu
10:50 - Mireasa pentru fiul meu
-Dacă vrei să fi la curent tot timpul cu cele mai noi filme, da'mi un like la pagina de Facebook Aici

Mpfm - 13.09.11 - ora 10:50




Emisiunea mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00:













3 comentarii:

Dintre fete mi-a placut la inceput Andreea dar acum mi se pare un pic infatuata,prea sigura pe ea ca este numarul 1 . Nu mi-a placut ca a folosit "mi-ar place"" in loc de "mi-ar placea" asa cum este corect.
Imi place si Edina ca fizic. Astept sa o cunosc mai bine.
Dintre baieti l-am remarcat pe Catalin pentru ca are sarm(farmec).

sa inteleg ca tu iti faci o parere despre om din cauza faptului ca nu a vorbit corect gramatical??? cred ca si tu ai o parere prea buna despre tine ! mi-am dat seama din comentariul tau ;)

Trimiteți un comentariu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More